across the universe

"Across The Universe" new album is out! also new compilation "Jazz For Bentley" a best off collection with previously unreleased material on Candid Record's 50th anniversary edition!

Sunday 20 February 2011

Cleoπάρτα







Όταν είμαι σπίτι κοντά στην γυναίκα και τον γιο μου καταλαβαίνω λίγα αλλά όταν είμαι μακριά ακόμη λιγότερα για το μυστήριο της γυναικείας φύσης...
Ιστορικό-γεωγραφικά είμαι σε περιοδεία μεταξύ Σικάγου-Νέας Υόρκης-Abu Dhabi-Ζυρίχης, αλλά η σκηνή εκτυλίσσεται στη Νέα Υόρκη στο Jazz club Cleopatra’ s Needle...
Host η Γιαπωνέζα μπαργούμαν Yoshiko που τραγουδάει τζαζ τον ελεύθερο χρόνο της και επιμένει να μείνω να την ακούσω αργά Σάββατο βράδυ, πράγμα που κάνω γιατί συμπαθώ τις άσχημες και χοντρές Γιαπωνέζες είναι μειοψηφία, όντως καλή φωνή με ρομαντισμό και μυστήριο...
Μόλις έχω ηχογραφήσει το νέο μου άλμπουμ Across The Universe και εδικά χαρούμενος για το Four Women της Nina Simone, όπου έχω κάνει βαθιές τομές με ρηξικέλευθους πειραγμένους στίχους που δείχνουν πόσο συμπάσχω και καταλαβαίνω την γυναίκα κλπ...
Χαμένος στις σκέψεις μου με την προσοχή μου on stage ακούω την Yoshiko να μου λέει:
Hey Dimitri there are 3 beautiful women behind you that want to meet you...
Four Women...Three Women κοντά έπεσα...
Μια καυτή κοκκινομάλλα, μια dark haired gothic καλλονή και...ένας άντρας?! η κάτι τέτοιο...ντυμένος γυναίκα με super μίνι, φτιαγμένο μαλλί, τέλειο make up, που συστήνεται με βαθιά φωνή ως Ρεβέκκα...τα ‘χω λίγο χάσει αλλά προσπαθώ να το παίξω άνετος
Μιλάμε για τα πάντα jazz, life, art...
Συνειδητοποιώ ότι μιλώ για όλα με την κοκκινομάλλα, ο Ρεβέκκα (ευτυχώς) και η gothic (δυστυχώς) τίποτα ενώ με κερνάνε συνέχεια ποτά και με την δικαιολογία του καπνίσματος η red και ο Rebecka βγαίνουν κάνα δυο φορές έξω και μένω μόνος με την μουγγή θεά που κάνει abstract modern art πόσο abstract να είναι σκέφτομαι...
Στη σκηνή γίνεται παιχνίδι και όπου να ‘νοι θα ανέβω να jamάρω καθώς έχω τα connai από τον Theo τον Τζαμαϊκανό Άφρο Αμερικανό Έλληνα πιανίστα μου.
Να σου μπαίνουν μέσα η red hot με τον Ρεβέκκα από το 2ο τσιγάρο break, μόλις που έχω αρχίσει να μιλάω για την σχέση τζαζ με modern art και αρχίζουν να φιλιούνται με πάθος...τα χάνω πάλι...μου λέει η red συγνώμη δεν πιστεύω να σε πειράζει δεν μπορούμε να κρατηθούμε...από που να κρατηθώ εγώ σκέφτομαι και τότε με ανεβάζουν στην σκηνή να πω το Bye Bye Blackbird...
Το jam είναι super η ώρα είναι 3 το πρωί την άλλη μέρα έχω ταξίδι και οι 3...γυναίκες με αποχαιρετούν bye bye ενώ εγώ έχω τζαμάρει στην σκηνή και όλη η προηγούμενη φάση σκάει σαν φούσκα μπρος στα μάτια μου...τι έγινε ρε παιδιά εδώ αναρωτιέμαι? και ο Αμερικάνο-Πολωνός τρομπετίστας που κάναμε κόντρες στο τελευταίο κομμάτι είπε: παίκτη όλο το μαγαζί είδε την φάση...τώρα που το λέει θυμάμαι κάτι εκφράσεις ελαφρού μειδιάματος μεταξύ των μουσικών που τα έπαιρνα ως αυτό το συνωμοτικό στιλάκι των cool cats που παίζουν γαμάτες  φράσεις...αυτοί οι δύο είναι ζευγάρι, έρχονται εδώ κάθε Σάββατο βράδυ και φτιάχνονται έτσι, εσύ φίλε έχασες την άλλη με την ελαφριά κατάθλιψη...
Ρε την abstract σκέφτομαι ήθελε λίγο mainstream treatment αλλά εγώ με τις μεταμοντέρνες μου εξάρσεις τα ‘κανα σαλάτα.
Άσε που σε λίγες ώρες θα πέταγα για Abu Dhabi σε μια καυτή κόλαση για τις μαυροφορεμένες ούτε gothic ούτε red ούτε abstract γυναίκες με έντονο βλέμμα που φτιάχνονται σε εμπορικά κέντρα...τελικός προορισμός Ελβετία όπου μια άλλη κοκκινομάλλα - που ‘φερνε σε Hanna Schygulla - κυβερνητική αξιολογητής, χορεύτρια και music performer μου εκμυστηρεύτηκε ότι μόλις χώρισε από τον μεγάλο της έρωτα την συνεργάτη της...και αν έχεις κάνει ποτέ τρίο την ρωτώ για να φανώ μέσα στα πράγματα...με κοιτά με απαξιωτικό βλέμμα και απαντά μα φυσικά για ποια με πέρασες...
Cleoπάρτα!

Dimi_Trees

Δημοσιεύτηκε στο ΒΗΜΑdonna No 108, 20/2/2011






No comments:

Post a Comment