across the universe

"Across The Universe" new album is out! also new compilation "Jazz For Bentley" a best off collection with previously unreleased material on Candid Record's 50th anniversary edition!

Monday 27 September 2010

jasstown

Jazztown

Είμαστε far from jazztown yet αλλά το παλεύουμε, το σκέφτομαι συχνά βλέποντας όλη την Αθήνα από το President Hotel Roof Garden όπου έχει αρχίσει να γίνεται παιχνίδι με τα live μας εδώ και περισσότερο από ένα χρόνο, παιχνίδι με κοινό που χορεύει και κάποια καυτά jam sessions, μουσικοί απ’ όλο τον κόσμο στο Pool Club ε δεν γίνεται καλύτερα... μετά ξυπνάς αλλού, είναι η Αττική γη που έχει πολλή ενέργεια σε αποπροσανατολίζει θες να τα κάνεις όλα...
Γι’ αυτό όταν χάνω το κέντρο μου κλείνομαι σ’ ένα υπόγειο και ακούω WBGO online από New York Newark, να τώρα παίζει Newport Rebels από παλιά Candid Recordings των 60’s και Black Panthers, μου ‘ρχεται πάλι στο κρανίο my skin is black...strong enough to take the pain, μήπως εδώ που φτάσαμε είμαστε deprived μαύρες γυναίκες των 60’s? Μακάρι να είμαστε μαύρες θα ’χαμε groove, swing, beat hot stuff...που εδώ στην Αθήνα, δεν νομίζω...πριν λίγο καιρό μια φίλη τραγουδίστρια από Λονδίνο, μετά από Κυριακάτικο live στο Bacaro μου λέει πάμε να δούμε τις μαύρες?! Εγώ λέω και δε πάμε, είχαμε χάσει και στο ματς οπότε είχα τις μαύρες μου και της έλεγα ιστορίες από την ζωή μου, η Heidi μου λέει τι θα γίνει με σένα ρε φίλε έχεις πάει παντού αλλά ξέρεις τι λένε κάτι άτομα που είναι κλεισμένα μες στο σπίτι με tv και γενικά τίποτα, όταν κάτι συμβεί και καλά τους πει δυο λέξεις παραπάνω ο μπακάλης λένε...u know moi loife iz like a fookin film...με γενναία βορειοαγγλική προφορά, και καθώς λέγαμε αυτά να ‘σου στο στενό μετά τις μαύρες οι μπάτσοι...δεν γίνεται χειρότερα...η Heidi με όλο το αγγλικό international βλάχικο χιούμορ hey Dimitri your life is a f...n film etc.. ωχ θα σε πιάσουν και φταίω εγώ, άσε είμαι μαλάκ-ass της εξηγώ την Γρεικlish εκδοχή...επί τόπου αλκοτέστ και εγώ αρχίζω τις κυκλικές αναπνοές και καλά το ‘χω καθώς σαξοφωνίστας και super τεχνική μπορώ για ώρες αλλά έλα που είναι αργά δεν μπορώ να συγκεντρωθώ και εκεί που σκέφτομαι γαμώτο αντί να μου παίρνουνε...τώρα εγώ μπουκώνομαι το μαραφέτι και θα κάνω επιτέλους την απαραίτητη για έναν καθωσπρέπει τζαζίστα στενή έρχεται και η ένδειξη ...failed... ευτυχώς το δεύτερο τεστ μ’ έβγαλε στο όριο και την γλίτωσα...άντε τώρα πάω να παίξω τ’ όργανό μου...

Δημήτρης Βασιλάκης
26/4/2010


Δημοσιεύθηκε στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ/Big Fish
http://www.protothema.gr/Ebook/?file=48



No comments:

Post a Comment